www.test-e.ro - Teste grilă și fișe de lucru de Tehnologia Informațiilor și a Comunicațiilor (TIC)
Skip Navigation Links
acasă
cuprins test-eTICExpand cuprins test-eTIC
comandăExpand comandă
întrebări frecvente
despre noi
contact

 
 
Creează cont
Am uitat parola
Nu mă pot autentifica




"Primul pas pe care trebuie să-l faci dacă vrei să ai succes este să te decizi ce tip de persoană vrei să fii. Exista trei tipuri de persoane: aceia care provoacă evenimentele, aceia care privesc cum se desfăşoară evenimentele şi aceia care se minunează de ceea ce se întâmplă."
John M. Capozzi

"Realizarea pare a fi conectată cu acţiunea. Oamenii de succes sunt în continuă mişcare. Fac greşeli, dar nu renunţă."
Conrad Hilton



 
Newsletter
Urmăriți actualizările site-ului.
      

Probleme de autentificare

"Contul nu este activat!" - imediat dupa crearea unui cont utilizatorul primește un mesaj în contul de email cu care s-a înregistrat pe www.test-e.ro. În acest mesaj există o adresă web care trebuie accesată pentru validarea contului. Doar după aceasta se poate face autentificarea pe www.test-e.ro . De aceea, în cazul mesajului de eroare menționat, există 2 posibilități:
- nu ați primit respectivul mesaj într-un interval de timp acceptabil, adică maxim 10-15 minute.
- ați făcut validarea și totuși primiți acest mesaj

Puteți cere serverului să vă retrimită mesaj de validare cont prin următorul link:
Retrimite email de activare cont
Atenție! Un mesaj de validare cont nu poate fi folosit decât o singură dată. Ulterior devine inutilizabil.


În cazul în care nu vă puteți autentifica, deși considerați că ați introdus corect Utilizator și Parolă, iar mesajul este "Utilizator/Parola incorecte", înainte de a considera că este o problemă de server, vă rugăm să verificați următoarele:
- dacă aveți cifre în parolă și introduceți din tastatura numerică, asigurați-vă că tasta NumLock este apăsată.
- dacă lucrați la un notebook verificați funcționalitatea tastei Fn
- verificați dacă tasta CapsLock este apăsată sau nu
Dacă niciuna din verificările de mai sus nu a funcționat, puteți face o resetare a parolei de la adresa 
Resetare parolă
În acest caz, veți primi pe adresa dumneavoastră de email un mesaj cu o parolă noua, generată automat de către server. Recomandăm ca la prima autentificare să schimbați parola cu una pe care o doriți.

Alte mesaje de eroare posibile la o încercare de autentificare pot fi:

"Contul este blocat!" - în acest caz trebuie să luați legătura prin formularul de Contact cu administratorul sitului pentru a verifica situația contului deoarece acesta a fost blocat. Aceasta se poate întâmpla când s-a încercat de multe ori autentificarea și nu a reușit.