www.test-e.ro - Teste grilă și fișe de lucru de Tehnologia Informațiilor și a Comunicațiilor (TIC)
Skip Navigation Links
acasă
cuprins test-eTICExpand cuprins test-eTIC
comandăExpand comandă
întrebări frecvente
despre noi
contact

 
 
Creează cont
Am uitat parola
Nu mă pot autentifica




"Cunoaşterea pe jumătate este mai rea decât ignoranţa."
Macauley

"Majoritatea obstacolelor noastre ar dispărea în cazul în care, în loc să ne ghemuim înaintea lor, ar trebui să ne decidem să mergem cu îndrăzneală prin ele."
Swett Marden



 
Newsletter
Urmăriți actualizările site-ului.
      

Probleme de autentificare

"Contul nu este activat!" - imediat dupa crearea unui cont utilizatorul primește un mesaj în contul de email cu care s-a înregistrat pe www.test-e.ro. În acest mesaj există o adresă web care trebuie accesată pentru validarea contului. Doar după aceasta se poate face autentificarea pe www.test-e.ro . De aceea, în cazul mesajului de eroare menționat, există 2 posibilități:
- nu ați primit respectivul mesaj într-un interval de timp acceptabil, adică maxim 10-15 minute.
- ați făcut validarea și totuși primiți acest mesaj

Puteți cere serverului să vă retrimită mesaj de validare cont prin următorul link:
Retrimite email de activare cont
Atenție! Un mesaj de validare cont nu poate fi folosit decât o singură dată. Ulterior devine inutilizabil.


În cazul în care nu vă puteți autentifica, deși considerați că ați introdus corect Utilizator și Parolă, iar mesajul este "Utilizator/Parola incorecte", înainte de a considera că este o problemă de server, vă rugăm să verificați următoarele:
- dacă aveți cifre în parolă și introduceți din tastatura numerică, asigurați-vă că tasta NumLock este apăsată.
- dacă lucrați la un notebook verificați funcționalitatea tastei Fn
- verificați dacă tasta CapsLock este apăsată sau nu
Dacă niciuna din verificările de mai sus nu a funcționat, puteți face o resetare a parolei de la adresa 
Resetare parolă
În acest caz, veți primi pe adresa dumneavoastră de email un mesaj cu o parolă noua, generată automat de către server. Recomandăm ca la prima autentificare să schimbați parola cu una pe care o doriți.

Alte mesaje de eroare posibile la o încercare de autentificare pot fi:

"Contul este blocat!" - în acest caz trebuie să luați legătura prin formularul de Contact cu administratorul sitului pentru a verifica situația contului deoarece acesta a fost blocat. Aceasta se poate întâmpla când s-a încercat de multe ori autentificarea și nu a reușit.